VRÁCENÍ ZBOŽÍ A PLATBY

Pro PUPA je vaše spokojenost tím nejdůležitějším a z těchto důvodů je při výrobě našich produktů věnována maximální pozornost nejen kvalitě a vlastním výrobním postupům, ale i respektování mezinárodních standardů v oblasti kosmetiky.
Pokud se i přesto stane, že nebudete s vaším nákupem spokojeni, nemějte obavy: do 14 dní od přijetí vaší objednávky můžete zboží vrátit.
V tomto případě vám doporučujeme kontaktovat náš Zákaznický servis a zvolit si typ požadavku “Chci provést vrácení zboží”: náš tým vás krok za krokem provede správným postupem.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V případě vrácení zboží budete požádáni o odeslání zakoupených produktů do našeho skladu. Zde uvádíme adresu:

PUPA, c/o Arvato Services Italia s.r.l.
Via Pietro Nenni 51/B
24050 Calcinate (BG) - ITALY


V případě vrácení zboží je nezbytné, aby byly produkty odeslané v původním obalu PUPA (nebo v pevné krabici), spolu s vyplněným průvodním listem, který naleznete uvnitř balení.

ZPŮSOB VRÁCENÍ PLATBY

Jakmile náš sklad potvrdí zpětné přijetí zásilky, vrátíme vám vaši platbu za objednávku a náklady na doručení zboží (náklady spojené s vrácením zboží však hradíte vy). Vrácení platby může být provedeno dvojím způsobem:
1) Prostřednictvím kreditní karty, nebo účtu PayPal, který byl využit pro tento nákup
2) Bankovním převodem (u objednávek hrazených při převzetí zboží) V tomto případě vás požádáme o sdělení vašich bankovních údajů pro vrácení platby.