Často kladené otázky

 

JAK MOHU NAKOUPIT SVÉ PRODUKTY PŘÍMO Z WEBU PUPA?
+
Objednat zboží na našich oficiálních webových stránkách je velmi snadné:
- Zvolte si produkty, které chcete koupit a vložte je do vozíku.
- Po vložení všech produktů do vozíku přejděte k pokladně a postupujte podle pokynů.
- Budete požádání o zadání adresy pro dodání objednaných produktů. Vyplňte vaše údaje a pokračujte dál.
- Nyní si můžete zvolit preferovaný způsob platby.
- Budete požádáni o zadání vašich platebních údajů pro zvolenou platební metodu, například údajů o vaší platební kartě, nebo vašem účtu PayPal.
- Po dokončení transakce bude v několika sekundách vaše objednávka potvrzena. Vaše zásilka bude připravena a v krátké době vám bude odeslána.
CHCI UPRAVIT DORUČOVACÍ ADRESU MÉ OBJEDNÁVKY, CO MÁM DĚLAT?
+
Pokud jste právě zadali objednávku a všimli jste si, že zadaná adresa není správná, kontaktujte hned náš Zákaznický servis. Před potvrzením objednávky vždy pečlivě zkontrolujte správnost zadané adresy. Doporučujeme vám registraci účtu MyPUPA: budete tak mít k dispozici vlastní prostor s adresářem, který vám usnadní spravování vašich zásilek.
KDE MOHU OVĚŘIT STAV SVÉ OBJEDNÁVKY?
+
Po registraci účtu MyPUPA budete mít k dispozici vlastní vyhrazený prostor, kde budete mimo jiné moci kontrolovat stav vašich objednávek online.
MOHU UPRAVOVAT, NEBO VYMAZAT JIŽ ODESLANOU OBJEDNÁVKU?
+
Je nám líto, ale jakmile je objednávka potvrzena, není již možné ji jakkoli upravovat. Pokud potřebujete pomoc, obraťte se na náš Zákaznický servis.
MOHU OBJEDNAT ZBOŽÍ PO TELEFONU, NEBO E-MAILEM?
+
Je nám líto, ale přijímáme pouze objednávky provedené přímo přes naši oficiální online prodejnu PUPA.
NEMOHU NAJÍT PRODUKT, KTERÝ JSEM HLEDAL, CO MÁM DĚLAT?
+
Především vám doporučujeme použít funkci vyhledávání kliknutím na ikonu s lupou v pravé horní části stránky. Pokud produkt není zobrazen, je možné, že se již nevyrábí: prohlédněte si další podobné produkty na našich stránkách, případně se obraťte na náš Zákaznický servis pro případnou pomoc.
JAK MOHU ZAPLATIT SVÉ OBJEDNÁVKY NA STRÁNKÁCH PUPA?
+
Vaše objednávky na našich oficiálních stránkách můžete zaplatit kreditní kartou (VISA a MASTERCARD) nebo prostřednictvím aplikace PayPal. Pro bližší informace navštivte sekci Platby.
JSOU PLATBY NA STRÁNKÁCH PUPA BEZPEČNÉ?
+
Zajisté! Všechny transakce, provedené na stránkách PUPA jsou zcela bezpečné. Co se týče kreditních karet, PUPA nemá k dispozici a nepřechovává údaje o platbách, tyto údaje jsou spravovány přímo mezibankovními okruhy, které využívají veškerých bezpečnostních systémů. Také PayPal je zcela bezpečná platební metoda, u které nedochází k přenosu vašich údajů o platbě na naše stránky. My obdržíme pouze potvrzení o výsledku finanční operace. Pro bližší informace navštivte sekci Platby.
KDY MI BUDE MOJE ZÁSILKA DORUČENA?
+
Dodávky online objednávek jsou obvykle prováděny do 5-6 pracovních dní. Pro bližší informace navštivte sekci Zásilky.
JAKÉ JSOU NÁKLADY NA DODÁNÍ?
+
Náklady na doručení objednávek provedených online na stránkách PUPA odpovídají částce 179 CZK, u objednávek nad 1425 CZK je dodávka zdarma! Pro bližší informace navštivte sekci Zásilky.
KAM SI MOHU NECHAT POSLAT MOJI ONLINE OBJEDNÁVKU?
+
Produkty PUPA, objednané na webových stránkách www.pupamilano.cz odesíláme na celé území České republiky. Pro bližší informace navštivte sekci Zásilky.
POKUD CHCI ZBOŽÍ VRÁTIT, JAK MÁM POSTUPOVAT?
+
Žádný problém, zboží můžete vrátit do 14 dní od data objednání. Pro bližší informace o tom, jak postupovat, navštivte sekci Vrácení zboží a platby, kde naleznete všechny potřebné informace.
BYL MI DORUČEN VADNÝ PRODUKT, JAK MOHU POSTUPOVAT?
+
Výrobě produktů PUPA je věnována velká pozornost jak z hlediska kvality, tak v rámci dodržování mezinárodních kosmetických standardů. Ve velmi vzácných případech se může stát, že některý produkt vykazuje drobné anomálie. Pokud se vám stane něco podobného, nemějte obavy: informujte nás o případném problému na našem Zákaznickém servisu, který váš případ pečlivě prověří a poskytne vám veškeré potřebné informace o tom, jak postupovat pro vrácení platby.
BYL MI DORUČEN JINÝ PRODUKT, NEŽ KTERÝ JSEM OBJEDNAL(A), JAK MOHU POSTUPOVAT?
+
Pokud vám byl doručen jiný produkt, než který jste objednal(a), nemějte obavy: informujte nás o případném problému na našem Zákaznickém servisu, který váš případ pečlivě prověří a poskytne vám veškeré potřebné informace o tom, jak postupovat pro vrácení platby.