Představuje novou protagonistku, novou ústřední tvář značky se zcela originálním spolu-protagonistou. Ale vezměme to postupně.

Pupa mění svoji tvář a jediným cvaknutím fotoaparátu vyjadřuje hodnoty značky: vrozenou smyslnost, sílu charakteru a radost ze života. A nejen to: novou ženu značky Pupa charakterizuje skutečně jedinečná krása a silná osobnost. Jedno cvaknutí fotoaparátu vypráví příběh o vášni, který je věnován všem ženám dneška a jejich jedinečnosti.

Kočička, dokonalý spolu-protagonista

Ženskost protagonistky je podpořena i přítomností chlupaté kočičí kamarádky, kočička se tak okamžitě stává dokonalým komplicem pro neobvyklou hru pro dva hráče. Kočička je sympatickým společníkem do hry, ale současně i symbolizuje ženu značky Pupa jako takovou: kočka je tvor nezávislý ve své podstatě, je hravá a veselá, pohybující se s intimní elegancí a předvádějící ladnými pohyby svůj vrozený půvab.

Červená barva, symbol značky

Červená barva byla vždy ikonickou barvou značky Pupa Milano. Prostřednictvím této nové ústřední image posouvá značka komunikaci na další úroveň. Červená barva v rámci této image upoutá a přitáhne pozornost a pouhá obchodní značka se tak stává skutečným symbolem smyslnosti, vášně a radosti ze života. Červená barva Pupa vtáhne uživatele do svého světa, vtiskne mu novou zkušenost a umožní mu objevit značku Pupa v celé své jedinečnosti.

Dejme obličeji i jméno

Novou protagonistkou a tváří roku 2019 pro Pupa Milano je Robin Holzken, 21 let, tvář, která je v módním světě velmi známá. Modelka, reprezentující mezinárodní značky jako je Guess a Versace, je známá i jako jedna ze slavných andílků Victoria’s Secret. Robin je tímto vším, ale kromě toho je dívkou dneška: před několika lety otevřela svůj vlastní kanál youtube kde sdílí zajímavé rady v oblasti péče o krásu a fitness a popisuje své každodenní zážitky ze života modelky. Jako spousta jejích vrstevnic, Robin má také svůj vysoce sledovaný profil na Instagram – s téměř 350 000 sledujícími.