PUPAMILANO.CZ A COVID-19

Zdraví a bezpečnost našich zákazníků, zaměstnanců a obchodních partnerů jsou pro nás absolutní prioritou. Na tuto stránku jsme vložili několik užitečných informací, abychom vám pomohli s klidem nakupovat online vaše oblíbené produkty PUPA během pandemie covidu-19.

Mohu i nadále objednávat online na pupamilano.cz? Je to bezpečné?

Ano, náš sklad je v pravidelném provozu a stejně tak i naši kurýři: všichni dodržujeme veškerá opatření, abychom předešli možnosti nákazy. WHO navíc prohlásila, že pravděpodobnost nákazy virem SARS-CoV-2 z přepravovaného balíku, který je vystaven měnícím se teplotám, je velmi nízká. Veškeré aktualizované informace o covidu-19 můžete nalézt na stránkách WHO.

Jsou dodací lhůty delší než obvykle?

V důsledku šíření nemoci covid-19 jsme obecně zaznamenali výrazný nárůst nákupů online, avšak přijali jsme organizační opatření, abychom byli schopni co nejlépe vyřizovat všechny přijaté objednávky. Pokud jde o přípravu zásilek, jsme v současné době zpravidla schopni dodržet naše standardní lhůty a předat zásilku kurýrům za 1 až 2 dny od přijetí objednávky. I naši kurýři jsou v plném pracovním nasazení: přesto by se mohlo stát, že by v nouzovém případě upřednostnili zásilky s nezbytně nutnými produkty, a tudíž by bylo zapotřebí počkat si na vaši zásilku PUPA o několik dní déle než obvykle. Jsme si jisti, že to pochopíte. Navíc bychom vám rádi připomněli, že při každé objednávce obdržíte emailovou zprávu s detailními informacemi pro sledování zásilky a v případě potřeby se jako vždy můžete obrátit na náš Zákaznický servis.

Co se stane, pokud nebude možné doručit mou objednávku?

Jsme v neustálém kontaktu s našimi kurýry a soustavně se informujeme ohledně případných lokálních omezení vyhlášených odpovědnými úřady. Pokud zadáte doručovací adresu, která se nachází v jedné z momentálně nepřístupných lokalit, před uzavřením objednávky se vám objeví odpovídající chybové hlášení a žádná platba samozřejmě nebude stržena z vašeho účtu. V případě, že bychom nebyli schopni z jakéhokoliv důvodu úspěšně doručit již potvrzenou objednávku, informujeme vás a zaplacená částka vám bude neprodleně vrácena.

Jak mohu omezit na minimum kontakt s kurýrem, který mi doručí zásilku? Přijímáte platbu na dobírku?

Požádali jsme naše kurýry, aby omezili kontakt se zákazníky a aby obecně co nejvíce dbali na bezpečnost. Za účelem dodržování bezpečné vzdálenosti dáváme přednost doručení vaší zásilky ven před váš vchod, nikoliv „z ruky do ruky“. Ze stejného důvodu upřednostňujeme a doporučujeme zvolit digitální způsob platby (kreditní kartou nebo prostřednictvím PayPal), spíše než platbu na dobírku, kterou však i přesto nadále přijímáme. Pokud obdržíme od našich kurýrů nebo odpovědných orgánů jiné pokyny, mohli bychom dočasně omezit nebo vyloučit platbu na dobírku.